Cât m-a costat evenimentul #NoHailaAlba

Cât m-a costat evenimentul #NoHailaAlba

Cât m-a costat evenimentul #NoHailaAlba

Timp, inițiativă, motorină și aprox 50 de lei.

Promovare neconvențională

După cum poate unii dintre voi știți deja, mi-am lansat site-ul și m-am poziționat pe piața din Alba Iulia ca specialist marketing. Proiectele de viitor pe care mizez sunt cele ce țin de Guerilla Marketing sau, pe românește, promovare neconvențională. Așadar, nu sunt ”tipa care face doar pixuri cu sigla firmei”.

Pentru că vin din capitală, unde am muncit și studiat marketing timp de 2 ani, am nevoie să verific cercetarea pe care am facut-o în prealabil, și anume dacă piața din Alba Iulia este deschisă spre astfel de inițiative, atât la nivel de business, cât și la nivel de populație.

logo_web

 

Deschiderea partenerilor de a mă susține

Extraordinară! Nu mă așteptam la o astfel de deschiere :) Mulțumesc tuturor!
Țin să menționez că nu am avut contacte în cadrul Hotelului Medieval, unul dintre principalii susținători. Am sunat, am explicat, m-am întâlnit, am discutat, am rezolvat.
Mulțumesc celor de la Hotel Medieval pentru suporturile pe care vor fi lipite post-it-urile!

Pe Tea Maier, care organizează evenimente cochete, o „cunoșteam” de pe Facebook. I-am scris că îmi place ce face și imediat ne-am împrietenit la o cafea. M-a ajutat cu idei constructive și câteva contacte din presă. Tot prin ea, am aflat de băieții de la Belle Photo, cei care vor face câteva fotografii în cadrul eventului.

Pe Alex, cel care s-a ocupat de partea grafică, afiș, logo etc, îl cunosc din liceu și facultate. Am lucrat amândoi și la alte proiecte, dar cred că pentru acesta am fost mai pretențioasă, de aceea vreau să îl felicit pentru munca depusă, implicare, dedicație și treaba foarte bună pe care a făcut-o pe partea de design grafic.

Pe băieții de la Creative Concept Advertising  i-am sunat că am afișul de printat. Peste 2 zile, eram la ei la sediu cu afișul. L-am printat, doar că exact în acel moment a apărut o problemă cu un logo. Acel logo a fost schimbat cu al băieților, care au fost foarte receptivi la ideea evenimentului și uite așa am devenit parteneri.

Personalul autorizat al primăriei a semnat cererea pentru folosirea spațiului public pe perioadă desfășurării evenimentului, și uite așa de dimineață o să aranjez post-it-urile pe cadrele de lemn și vă aștept să ne vedem.

Bilețele de tip post-it și câteva materiale de papetărie le-am cumpărat, cuie mici, banda dublă adezivă și alte câteva nimicuri le-am luat de acasă.

Uite așa vreau să vă arăt ce promovare de impact poate să aibă un astfel de eveniment. Costuri minime, notorietate maximă.

Astfel de inițiative neconvenționale se pot plia și pe business-ul vostru, trebuie doar să ne întâlnim și să discutăm despre ele.

Vă aștept! (pt detalii event, click pe următorul hashtag)
#NoHailaAlba – să auzim de bine!

Ioana Cimpean - Cover-01

Lasă un răspuns

Adresa ta de email nu va fi publicată. Câmpurile necesare sunt marcate *